Monday, February 22, 2010

AKU KAN NOVELIS!!!!!

salam untuk semua......

hari ini kelas aku sudah pon bermula seperti biasa.....
selepas cuti 1 minggu maka hari ni aku mulakan minggu belajar aku dengan kelas IPA selama 3 jam....pergh!!!!!
abeh gaya aku duduk sebab nak abiskan waktu 3 jam ni...
huhu...
klu nak dikira...aku juz belajar 1 jam setengah je pon....
lg 1 jam setengah aku tido!!!!!
haha...terok betul pompuan ni....

minggu ni aku n bebdk kls ada TEST OBG la plak....
1 habuk pon tarak baca lg....heh..heh...

anyway...
1 minggu cuti aku memang da khatam baca....
tp...bukan nota OBG la....
tp sebuah novel....hahaha

novel terbaru yang aku update pembacaannye ialah...jeng3





karya terbaru nurul shahida ini tak pernah mengecewakan....
aku bagi 4 1/2 bintang kat nurul shahida bleh?????

aku tak nak cerita kat sini sinopsis cerita ni..
korang cari dan baca sendiri je lah ek.....
hehe....

okay la...that's all....
bye2..(^_^)



p/s : aku dah ok ngan ummi aku....aku blk hostel tanpa bemasam muka....

2 comments:

abu muaz said...

janganlah bermasam muka dengan ummi. syurgakan di bawah tapak kakinya.

Nurul Afifah Addnan said...

SUKE AKU KAN NOVELIS..............HIHI..

Monday, February 22, 2010

AKU KAN NOVELIS!!!!!

salam untuk semua......

hari ini kelas aku sudah pon bermula seperti biasa.....
selepas cuti 1 minggu maka hari ni aku mulakan minggu belajar aku dengan kelas IPA selama 3 jam....pergh!!!!!
abeh gaya aku duduk sebab nak abiskan waktu 3 jam ni...
huhu...
klu nak dikira...aku juz belajar 1 jam setengah je pon....
lg 1 jam setengah aku tido!!!!!
haha...terok betul pompuan ni....

minggu ni aku n bebdk kls ada TEST OBG la plak....
1 habuk pon tarak baca lg....heh..heh...

anyway...
1 minggu cuti aku memang da khatam baca....
tp...bukan nota OBG la....
tp sebuah novel....hahaha

novel terbaru yang aku update pembacaannye ialah...jeng3





karya terbaru nurul shahida ini tak pernah mengecewakan....
aku bagi 4 1/2 bintang kat nurul shahida bleh?????

aku tak nak cerita kat sini sinopsis cerita ni..
korang cari dan baca sendiri je lah ek.....
hehe....

okay la...that's all....
bye2..(^_^)



p/s : aku dah ok ngan ummi aku....aku blk hostel tanpa bemasam muka....

2 comments:

abu muaz said...

janganlah bermasam muka dengan ummi. syurgakan di bawah tapak kakinya.

Nurul Afifah Addnan said...

SUKE AKU KAN NOVELIS..............HIHI..