Wednesday, December 29, 2010

entry bosan~~marathon HARRY POTTER

salam~~



musim musim tengkujuh nih best kalau dapat makan ubi panas panas kan???
tetibe terasa nak makan ubi panas ^_^

bosan sebenarnya...cuti cuti terpaksa duduk terperok dalam rumah...
nak keluar,hujan langsung tak nak bagi peluang...akhirnya sehari suntuk duduk mengadap lappykusayang T_T
paling tidak pon tolong kemas segala benda yang disepahkan oleh budak labu..huh!



kenapa aku panggil dia budak labu???
dia yang mengaku perut dia besar macam labu...aku ikut jer...;p

semalam boleh pulak budak nih p tumpahkan air milo kat tilam dia....geram aku!





dan untuk isi kekosongan waktu antara pagi dan petang,petang dan malam maka aku isilah dengan tengok cd HARRY POTTER marathon...
dari episod pertama sampailah episod-6
episod-7 dah p tengok kat panggung, sekarang tengah tunggu yang cd pulak keluar nak + koleksi Harry Potter ^_*

---------------------cute giler muka harry and ronald masa part nih!-----------------




--------------------------------dobby si elf yang cute------------------------------



------------------------suka tengok hermoine dalam part nih--------------------------



------------------------cedric diggory yang hensem lagi poyo-------------------------


----------------------------bellatrix kill sirius black------------------------------



-------------------------------dumbledore mati!huhu---------------------------------



~~bosankan entry nih???haha...no idea!

5 comments:

khairunnisa ♥ said...

akm, nisa ada koleksi ni juga tapi tak habiskan lagi :) selamat ber-marathon :)

Mata Hati said...

dasat ah boleh tgk 6 cerita sekaligus. saya tgk 2 cerita berturut2 pun dah rasa ngantuk...

JP Nurul said...

neesa-->habiskan cpt sementara cuti nih...hehe

MH-->ada gak ttibe tertido tp reverse blk...;p

khairunnisa ♥ said...

nurul : ada 4 hari lagi cuti :(

JP Nurul said...

neesa: sama la kite...;(

Wednesday, December 29, 2010

entry bosan~~marathon HARRY POTTER

salam~~



musim musim tengkujuh nih best kalau dapat makan ubi panas panas kan???
tetibe terasa nak makan ubi panas ^_^

bosan sebenarnya...cuti cuti terpaksa duduk terperok dalam rumah...
nak keluar,hujan langsung tak nak bagi peluang...akhirnya sehari suntuk duduk mengadap lappykusayang T_T
paling tidak pon tolong kemas segala benda yang disepahkan oleh budak labu..huh!



kenapa aku panggil dia budak labu???
dia yang mengaku perut dia besar macam labu...aku ikut jer...;p

semalam boleh pulak budak nih p tumpahkan air milo kat tilam dia....geram aku!





dan untuk isi kekosongan waktu antara pagi dan petang,petang dan malam maka aku isilah dengan tengok cd HARRY POTTER marathon...
dari episod pertama sampailah episod-6
episod-7 dah p tengok kat panggung, sekarang tengah tunggu yang cd pulak keluar nak + koleksi Harry Potter ^_*

---------------------cute giler muka harry and ronald masa part nih!-----------------




--------------------------------dobby si elf yang cute------------------------------



------------------------suka tengok hermoine dalam part nih--------------------------



------------------------cedric diggory yang hensem lagi poyo-------------------------


----------------------------bellatrix kill sirius black------------------------------



-------------------------------dumbledore mati!huhu---------------------------------



~~bosankan entry nih???haha...no idea!

5 comments:

khairunnisa ♥ said...

akm, nisa ada koleksi ni juga tapi tak habiskan lagi :) selamat ber-marathon :)

Mata Hati said...

dasat ah boleh tgk 6 cerita sekaligus. saya tgk 2 cerita berturut2 pun dah rasa ngantuk...

JP Nurul said...

neesa-->habiskan cpt sementara cuti nih...hehe

MH-->ada gak ttibe tertido tp reverse blk...;p

khairunnisa ♥ said...

nurul : ada 4 hari lagi cuti :(

JP Nurul said...

neesa: sama la kite...;(