Thursday, February 3, 2011

katering

Assalamualaikum ^_^


selamat tahun baru cina!!!!!


penat dengan tempahan katering yang diterima....anak anak ummi semua ada kat rumah..maka jadi mangsa ah untuk membantu....
yang melayu sibuk dengan majlis kahwin...yang cina sibuk dengan tempahan rumah terbuka...xmenang kakitangan ah ummi aku....


warga cina kat kampung aku suka tempah nasi dagang berlaukkan gulai ayam,ikan, udang....
sesetengahnya suka buat roti jala jer untuk rumah terbuka mereka....
orang kampung.....dorang nih suka ambik tau makanan yang terhidang datang dari sumber mana...bila dah tau sape yang masak baru dorang nih makan....


esok ummi aku terambik 2 tempat sekali gus untuk katering majlis kahwin.....belom ditambah dengan tempahan dari warga cina yang buat open house....
hadoi!!!!!


ingat balik nak makan tidur aje...sekali ada kerja yang menunggu...
tapi esok myb aku dah xdapat nak tolong ummi coz member aku dah kol esok dah nak gerak balik ke kampar T_T



redha jelah...

7 comments:

MataHati @ MH said...

nak sikit nasik dagang..
mesti sedap. dah lama x mkn nasik dagang ni

liyana said...

msti kamu pndai masak mcm mama kamu kn..(ayt skima skit)hek3

khairunnisa ♥ said...

my mum buat daging satay for cny..

tak pernah makkan nasi dagang la akma T__T

black paper said...

ohh Allah,,
i miss nasi dagang sooo much !

JP Nurul said...

MH :kat t'ganu xdpt ke???nak meh klate...hehe...

sedap bangat...hehe



liyana : masalahnye..xpandai...haha




nisa : ala..yeke...meh jejln kat klntn...sy blanke...hehe



BP :amik resepi..msk sendiri kat moscow...tp beras tuh...susah cket...

niesz said...

wow..hebat nye ummi awk ek..murah rezki..ni mesti sedap sgt nie..niesz nk tempah nnti ley?hehe..

JP Nurul said...

niesz : klu dkt area kelantan...i.Allah blh..haha

Thursday, February 3, 2011

katering

Assalamualaikum ^_^


selamat tahun baru cina!!!!!


penat dengan tempahan katering yang diterima....anak anak ummi semua ada kat rumah..maka jadi mangsa ah untuk membantu....
yang melayu sibuk dengan majlis kahwin...yang cina sibuk dengan tempahan rumah terbuka...xmenang kakitangan ah ummi aku....


warga cina kat kampung aku suka tempah nasi dagang berlaukkan gulai ayam,ikan, udang....
sesetengahnya suka buat roti jala jer untuk rumah terbuka mereka....
orang kampung.....dorang nih suka ambik tau makanan yang terhidang datang dari sumber mana...bila dah tau sape yang masak baru dorang nih makan....


esok ummi aku terambik 2 tempat sekali gus untuk katering majlis kahwin.....belom ditambah dengan tempahan dari warga cina yang buat open house....
hadoi!!!!!


ingat balik nak makan tidur aje...sekali ada kerja yang menunggu...
tapi esok myb aku dah xdapat nak tolong ummi coz member aku dah kol esok dah nak gerak balik ke kampar T_T



redha jelah...

7 comments:

MataHati @ MH said...

nak sikit nasik dagang..
mesti sedap. dah lama x mkn nasik dagang ni

liyana said...

msti kamu pndai masak mcm mama kamu kn..(ayt skima skit)hek3

khairunnisa ♥ said...

my mum buat daging satay for cny..

tak pernah makkan nasi dagang la akma T__T

black paper said...

ohh Allah,,
i miss nasi dagang sooo much !

JP Nurul said...

MH :kat t'ganu xdpt ke???nak meh klate...hehe...

sedap bangat...hehe



liyana : masalahnye..xpandai...haha




nisa : ala..yeke...meh jejln kat klntn...sy blanke...hehe



BP :amik resepi..msk sendiri kat moscow...tp beras tuh...susah cket...

niesz said...

wow..hebat nye ummi awk ek..murah rezki..ni mesti sedap sgt nie..niesz nk tempah nnti ley?hehe..

JP Nurul said...

niesz : klu dkt area kelantan...i.Allah blh..haha